جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد:

بسیج دانش آموزی در عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در جمع فرماندهان واحد‌های دانش آموزی حوزه شهید مطهری از ناحیه روح الله یزد اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۵۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پورشمسی در این جلسه گفت: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده است و سازمان بسیج دانش آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.
وی افزود: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب از تمامی توطئه‌های استکباری خویش نا امید شده اند، تنها راه مقابله با این انقلاب شکوهمند اسلامی را مبارزه با فرهنگ و اعتقادات مردم تصور کرده و بیشترین توجه و حمله را به نسل جوان، این آینده سازان جامعه اسلامی معطوف داشته و با توسل به انواع ترفند‌ها و توطئه‌های فرهنگی، به زعم خود تلاش می‌کنند تا این طلایه داران عرصه‌های علم و فرهنگ را از انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید به خون خفته است دور نمایند.
وی همچنین اذعان کرد:جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته اند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهدشد. آنان در دوران دفاع مقدس با میدان داری جبهه‌ها و تقدیم بیش از ۳۶۰۰۰ شهید و مفقود الاثر در دوران سازندگی با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی سازندگی کشور، این نقش برجسته را به بهترین نحوی تداوم بخشیده اند؛ بنابراین در استمرار این تلاش مقدس توسط دانش آموزان عزیز، حضور فعال آنان در تشکل الهی بسیج مورد نظر می‌باشد. بدیهی است هر چه تعداد افرادی که جذب این نهاد مبارک می‌شوند، بیشتر باشد، دشمن کینه توز و خون خوار در رسیدن به اهداف شوم و انجام توطئه‌های غیر انسانی اش ناکام‌تر خواهد ماند.
ارسال نظرات