دادستان خرم‌آباد گفت: باید در راستای نمازخانه‌های بین راه و پمپ‌بنزین‌ها کار‌های بیشتری انجام شود و ساماندهی آن‌ها به‌صورت مستمر صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۶۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی امروز در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در ایام نوروز مسافران زیادی وارد لرستان می‌شوند و در شهر خرم‌آباد اسکان می‌یابند. اظهار داشت: برخی از این مسافران برای صرف غذا از کبابی‌ها استفاده می‌کنند که در این زمینه باید بازدید از دامپزشکی، مرکز بهداشت و کیفیت مواد اولیه این رستوران‌ها کنترل شود و به‌صورت سرزده بازدید شوند.
وی افزود: زنده فروشی گوسفند در مسیر ورودی شهر خرم‌آباد از طرف الشتر باید ساماندهی شود و نخاله‌هایی نیز در این منطقه وجود دارد که با پیگیری‌های انجام‌شده کسانی که این نخاله‌ها را ریخته بودند شناسایی و مکلف به جمع‌آوری آن‌ها شدند، همچنین از امروز هرکسی که در این منطقه نخاله بریزد دستور توقیف و اعزام خودروی آن‌ها صادر می‌شود.
دادستان خرم‌آباد عنوان کرد: هنوز آثار تبلیغات انتخابات روی آثار تاریخی مثل پل کشکان و صفوی وجود دارد درحالی‌که بسیاری از گردشگران در ایام نوروز از اماکن تاریخی دیدن می‌کنند بنابراین باید در این زمینه اقدام شود.
وی تصریح کرد: باید در راستای نمازخانه‌های بین راه و پمپ‌بنزین‌ها کار‌های بیشتری انجام شود و ساماندهی آن‌ها به‌صورت مستمر صورت گیرد.
رازانی خاطرنشان کرد: در منطقه کرگانه شارژ کردن کپسول ماشین‌ها به‌صورت غیرمجاز وجود دارد، قرار نیست هر سوپرمارکتی کپسول گاز را شارژ کند بنابراین دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه اقدام کنند.
وی با اشاره بر ضرورت ساماندهی ماشین‌های امداد خودرو گفت: نرخ ارائه خدمات این ماشین‌ها باید روی شیشه آن‌ها نصب‌شده و مشخص باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات