خبرهای داغ:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد

لزوم تشکیل سمن‌های سلامت با استفاده از ظرفیت خیران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های خیران در حوزه سلامت استفاده شود، گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی دولت باید از ظرفیت خیران در تشکیل سمن‌های سلامت استفاده کنیم و در  این حوزه سمن‌های مختلف را تشکیل داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

لزوم تشکیل سمن‌های سلامت با استفاده از ظرفیت خیرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدرضا عبادیان در مراسم افتتاح وسایل و تجهیزات جدید اهدائی اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در بخش تحول سلامت در بحث پیشرفت در حوزه درمان و سلامت جز شهرستان‌های پیشتاز است، اظهار داشت: این جای خرسندی است که خیران در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران حوزه بهداشت و درمان نیز باید در این راستا به خوبی مدیریت کنند، گفت: باید از همه ظرفیت‌های خیران در حوزه سلامت استفاده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی دولت باید از ظرفیت خیران در تشکیل سمن‌های سلامت استفاده کنیم و در  این حوزه سمن‌های مختلف را تشکیل داد، گفت:  برای پیشرفت در این حوزه باید به مردم وصل شویم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی ماندگاری بالاتری دارد، افزود: ریشه بسیاری از مشکلات بحث فرهنگی است که باید در زمینه مسائل فرهنگ سلامت نیز  خیران نیز ورود پیدا کنند.

عبادیان ایجاد آنژیوگرافی را یک نیاز اساسی برای ملایر برشمرد و تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتر این طرح در ملایر خواهیم بود.

وی از ایجاد بیمارستان محلی در آینده نزدیک در شهر ازندریان خبر داد و گفت: در حال حاضر نقشه‌های این بیمارستان نیز در حال انجام است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه ساخت اورژانس بیمارستان باید هر چه سریع‌تر انجام شود، افزود: باید پیمانکار را ملزم کنیم که  سرعت کار را بالا برده و زمان را برای ساخت  پروژه کوتاه‌تر کند.

وی با اشاره به اینکه نقشه توسعه اورژانس بیمارستان مهر نیز در حال آماده شدن است، گفت: این اورژانس نیز در آینده علمی‌تر و کارآمدتر می‌شود.

عبادیان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا در حوزه بهداشت و درمان ملایر کارهای زیربنایی را پیش برده و خدمات بهتری به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات