نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ:
نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ گفت: مسئولین بدانند اعتماد به آمریکا جز اینکه دودش به چشمان خود ما می‌رود، سودی نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۹۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

دود اعتماد به آمریکا به چشمان خود ما می‌رودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمدعلی پورمختار در یادواره شهدای لالجین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: شهیدان کسانی بودند که با تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و انتخاب مسیر شهادت، در برابر هجمه‌های صریح دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: آنها با نثار جان خود و چشم‌پوشی از مادیات این دنیا به آرزوی خود، کمال و سعادت در نزد پروردگار رسیدند.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ تاکید کرد: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ساده به دست نیامده است و در این راه جوانان بسیاری از جان، مال و خون خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت باشیم و ما باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم .

وی تصریح کرد: دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل تمام سعی و تلاش خود را برای ناامید کردن مردم ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و هر بار نیز شکست خوردند چراکه مردم شهیدپرور ایران اسلامی پیمانی ابدی با رهبر و ولایت خود بسته اند و این مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی بود.

پورمختار عنوان کرد: به فضل خدا به زودی جهان اسلام از شر دسیسه‌های دشمنان به ویژه شیطان بزرگ، آمریکا و اسرائیل رهایی خواهد یافت و این را مسئولین بدانند اعتماد به آمریکا جز اینکه دودش به چشمان خود ما می‌رود، سودی نخواهد داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات