خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان عنوان کرد

اتحاد و اطاعت از رهبری رمز بقای انقلاب اسلامی

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان گفت: اتحاد رمز بقای انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری تنها ستون مستحکم این چتر ایمنی و سلامت است.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۰۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

اتحاد و اطاعت از رهبری رمز بقای انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ نور خدا شاکرمی در مراسم تقدیر از فرماندهان برتر تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان در جمع کارکنان این یگان اظهار داشت: تلاش‌های یک ساله شما در حوزه آمادگی رزمی و ارتقاء توان کاری و توجه به وظایف جزء شاخص‌ترین ملاک‌هایی بود که در مجموعه یگان‌های نیروی زمینی به ظهور رسید و این نشان از تعهد، تقید و اهتمام شما به امر آموزش و انضباط دارد.

وی افزود: شکی نیست که در سایه اینگونه تلاش‌ها و در مجموع همه نیروی‌های مسلح کشور ما است که دشمن به خود اجازه نمی‌دهد حتی فکر تعرض به این مرز و بوم را ذهن خود راه دهد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان ابراز داشت: امروز ایران در قلب منطقه‌ای آشوب زده دارای بالاترین سطح امنیت و آرامش است و این جز با رشادت‌های  فرزندان این کشور در  نیروهای مسلح، حمایت‌های مردم و رهبری قاطعانه و مدبرانه ولی فقیه و فرمانده کل قوا امکان پذیر نبوده و نیست. 

وی با اشاره به رخدادهای امسال ادامه داد: در سال 96 ما شاهد بسامدهای ناخوشایند حضور بیگانگان در منطقه و به ویژه فعالیت‌های گروه‌های معاند و تکفیری و یا حرکاتی مذبوحانه در سطح داخلی بودیم؛ با این حال وجود چنین موضوعاتی باعث نشد تا اتحاد و انسجام ملی ما و همچنین پایبندی به آرمان‌های انقلاب دچار خلل و یا سستی شود.

شاکرمی عنوان کرد: این اتحاد رمز بقای انقلاب ما و اطاعت از رهبری تنها ستون مستحکم این چتر ایمنی و سلامت است.

وی در ادامه سخنان خود  با اشاره به کسب رتبه نخست ارزیابی آمادگی رزمی در سال 96 توسط این یگان ادامه داد: کسب این عنوان به معنای پایان تلاش‌ها نیست بلکه آغاز یک راه جدید است.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم که در سال آینده با هدف‌گذاری‌های عالی‌تر نسبت به ارتقاء سطح موجود اقدام کرده و در مسیر تحقق منویات سلسله مراتب و در رأس فرماندهی معظم کل قوا قدم‌های بلندتری را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات