امام جمعه میامی:

مسؤولان دغدغه‌های رهبری را نصب‌العین قرار دهند/ طرح اعاده اموال نامشروع آزمونی مهم برای نمایندگان است

امام جمعه میامی گفت: اگر مسؤولان گوش شنوا برای برطرف‌کردن دغدغه‌های رهبری داشته باشند، مشکلات اقتصادی جامعه برطرف می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۲۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگاربسیج از میامی،حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میامی اظهار داشت: تقارن اولین روز سال جدید با شهادت امام هادی (ع) می‌تواند سرآغاز خوبی برای شروع سال نو بر مبنای سیره اهل بیت (ع) باشد و مردم شأن امام هادی (ع) را حفظ کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان پیرامون اینکه مشکلی در کشور وجود ندارد که حل نشدنی باشد، اظهار داشت: اگر مسؤولان گوش شنوا برای برطرف‌کردن دغدغه‌های رهبری داشته باشند اوضاع اقتصادی کشور بسیار بهتر از شرایط امروز بود، مسؤولان باید دغدغه‌های رهبری را نصب‌العین قرار دهند و برای برطرف‌کردن آن تلاش کنند.

امام جمعه میامی طرح اعاده اموال نامشروع را برای مجلس شورای اسلامی یک آزمون مهم دانست و گفت: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از این آزمون سربلند بیرون بیایند و تا آخر پای اجرای این طرح بازگرداندن اموال نامشروع مسؤولان به بیت‌المال بایستند.

صفایی‌پور خاطرنشان کرد: اجرای این طرح دو نتیجه مهم را در بردارد که اولاً اجرای این طرح باعث افزایش اعتماد مردم به مسؤولان نظام اسلامی می‌شود و دومین نتیجه آن نیز کمک به اشتغال و رفع فقر و محرومیت است.

وی با بیان اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی باعث نجات کشور می‌شود، گفت: انسجام و وحدت مردم در حول محور ولایت ‌فقیه باید سرلوحه کار مردم مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه میامی گفت: در هفته گذشته جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم با اجرای این تصمیمات شاهد ارتقای سطح درمانی بیمارستان امام رضا (ع) و همچنین شهرستان میامی باشیم.

صفایی‌پور در خصوص جلسه گزارش عملکرد نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: از این اتفاق بسیار خرسندیم که نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عملکرد 20 ماه خود را برای مردم بیان کرد؛ اما حسینی‌شاهرودی نماینده دو شهرستان شاهرود و میامی بوده و شایسته است که این جلسه گزارش عملکرد در شهرستان میامی نیز برگزار شود تا مردم این شهرستان نیز از خدمات نماینده منتخب خود باخبر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار