سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد؛
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در کارگروه تخصصی اشتغال استان خواستار همکاری بیشتر بانک های عامل به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال زایی شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۲۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری از ثبت نام 8239 طرح در سامانه کارا در بخش اشتغال روستایی خبر داد و گفت: انتظار می رود طرح هایی که به بانک ها ارسال می شود در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و پس از تایید نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود.

وی همچنین از ثبت نام بیش از 900 طرح  در سامانه کارا به منظور دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 339طرح مصوب شده است و این طرح ها اشتغال زایی قابل توجهی خواهد داشت.

جهانگیری اضافه کرد: به منظور دریافت تسهیلات اشتغال زایی بیشترین طرح ها در بخش های جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و فناوری اطلاعات بوده است.

وی توجه به کیفیت و کمیت طرح های اشتغال زایی را یادآور شد و گفت: از دستگاه های متولی انتظار داریم پیگیر فرایند کار توسط متقاضیان باشند و کارشناسان مربوطه راهنمایی های مورد نیاز را داشته باشند تا افراد بتوانند از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند.

 جهانگیری خواستار هماهنگی و همگرایی تمامی بخش ها برای تحقق برنامه های این کارگروه شد و افزود: این کار نیازمند زمانی بیش از ساعات مصوب کاری است و از دبیرخانه مورد نظر انتظار داریم حتی در روزهای تعطیل نیز این موضوع را پیگیری کنند تا در یک ماه آینده کارنامه قابل قبولی در دریافت این تسهیلات داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها