خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب اهر خبر داد؛

۱۲۰بسته غذایی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع می شود

دادستان عمومی و انقلاب اهر از توزیع ۱۲۰ بسته غذایی به مناسبت عید نوروز در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۳۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم عبدالهی ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال نو اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر مانند سال‌های گذشته و به مناسبت حلول سال جدید و در راستای حمایت از خانواده زندانیان گرفتار در زندان اهر با حمایت و مشارکت‌های خیرین و مردم نیکوکار قدم‌های ارزشمندی در راستای تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند زندانی برداشته است.

وی افزود: هم‌زمان با فرارسیدن عید نوروز در بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر ۱۲۰ بسته غذایی توزیع شد.

عبدالهی با اشاره به محتویات سبد غذایی توزیع‌شده در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان، ادامه داد: بسته غذایی توزیع‌شده شامل ماکارونی، برنج، مرغ، چای، قند، روغن مایع، رب گوجه‌فرنگی بوده و ارزش ریالی هر بسته غذایی بیش از ۱۳۰ هزار تومان است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین، ابراز داشت: با توجه به این‌که خیرین همیشه یار و یاور انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر بوده‌اند ولی به‌منظور جلب رضایت پروردگار متعال و تأمین نیازهای خانواده‌های زندانیان منتظر مساعدت بیش‌ازپیش خیرین در انجمن حمایت زندانیان اهر هستیم.

عبدالهی با اشاره به فعالیت‌های انجمن حمایت زندانیان اهر گفت: با تلاش‌های اعضای هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان اهر طی سال ۹۶ با پیگیری و برگزاری جشن گل‌ریزان و دعوت از خیرین در مناسبت‌های مختلف، گذشت شاکیان و کمک‌های ستاد دیه آذربایجان شرقی تعداد ۶۰ زندانی آزادشده و تعداد ۳۰ نفر دیگر از زندانیان نیز در آستانه سال نو مورد عفو و عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب اهر با بیان اینکه طی امسال چهار مرتبه بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع‌شده عنوان داشت: با دستور رئیس قوه قضائیه و به‌منظور بهره‌مندی زندانیان از ایام عید در کنار خانواده‌ها، تعداد ۱۵۰ نفر از زندانیان مالی و واجد شرایط تا روز ۱۳ فروردین‌ماه به مدت ۱۵ روز از مرخصی برخوردار می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها