در آستانه سال نو انجام شد:

دیدار با خانواده سه شهید پاسدار بوشهری

جمعی از مسئولین و کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در آستانه سال نو با خانواده سه شهید پاسدار بوشهری شهیدان غلامحسین تفضل نیا، عبدالعلی زائر انگالی و اسماعیل شبل حکماء بوشهری نژاد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۴۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵

دیدار با خانواده سه شهید پاسدار بوشهریبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این دیدار گفت: شهدا و ذکر یاد و نام آن ها تأثیرات زیادی در جامعه دارد و خانواده شهدا نیز نزد مردم از فضیلت زیادی برخوردار هستند و احساس ما در واقع این است که مردم به شما نگاه کرده و حرف های شما در بین مردم تأثیرگذار است.

حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: زندگی خانواده شهدا بار فرهنگی زیادی در جامعه دارد که همین مسئله مسئولیّت های سنگینی را نیز بر عهده آن ها قرار می دهد که خوشبختانه خانواده شهدا در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده و درباره مسائل داخلی و خارجی نیز موضع گیری های مناسبی داشته و دارند.

در پایان این دیدارها که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات و بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) انجام شد از طرف مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) لوح تقدیر و هدیه به خانواده این شهدا اهدا شد.

انتهای خبر/

دیدار با خانواده سه شهید پاسدار بوشهری

ارسال نظرات
آخرین اخبار