با حضور فرمانده سپاه بیجار یادواره شهید شاخص اسدالله قائم پناه در امامزادگان شهر پیرتاج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۴۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز مراسم یادواره شهید شاخص شهر پیرتاج اسدالله قائم پناه با حضور فرمانده سپاه بیجار، بخشدار چنگ الماس و جمعی از مسئولان در امامزادگان این شهر برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام محسن ضیایی استاد حوزه سفیران هدایت بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت:امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است.

وی افزود: ساده زیستی شهدا رمز موفقیت و رسیدن به سعادت و کمال حقیقی است و نسل امروز باید از این ساده زیستی الگو بگیرند.

حجت الاسلام ضیایی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ سپاس و ایثار است، گفت: شهیدان به دلیل خدمتی که به مردم کردند و همت بلندی که از خود نشان دادند شایسته سپاسگزاری هستند.

استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) بیجار تصریح کرد: شهدا نمونه بارز ساده زیستی و قناعت بودند که باید الگو مسئولان ما باشند.

وی با بیان اینکه ما ملت ناسپاسگزاری و قدرناشناسی نیستیم، گفت: با برگزاری این یادواره‌ها ثابت می‌کنیم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نسل قدرشناسی هستند.

ضیایی با بیان اینکه ما در مکتب امام بزرگوارمان آموختیم که جهاد و شهادت یعنی برداشتن موانع آزادی انسان‌ها از پیش پای آن‌ها و برداشتن موانع استقلال، پیشرفت، عزت و کرامت انسان ها، افزود: جهاد یعنی سد کردن راه کسانی که نمی‌خواهند مردم آرامش و امنیت داشته باشند.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به ساده زیستی شهید رجایی بعنوان یکی از خدمتگزاران نظام، اعلام کرد: زهد، تقوا، انقلابی، ساده زیستی و ایستادگی در مقابل غرب‌زدگان از ویژگی‌های شهیدان رجایی و با هنر بود که باید فرهنگ انقلابی و ساده زیستی در دولت مردان نهادینه شود.

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به تغییر هجمه‌های دشمنان علیه آرمان‌های نظام تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در مقابله با حربه‌های شوم دشمنان خواهد داشت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات