رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: رهبرمعظم انقلاب، تاکید ویژه ای بر ضرورت امنیت و ایمنی کاروان های راهیان نور دارند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۷۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر، سردار بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: از خانواده معظم نیروی انتظامی که امنیت کشور و ایمنی سفرهای راهیان نور را تضمین کرده اند، تقدیر و تشکر مینمایم و باید بگویم که در ستاد مرکزی راهیان نور، کمیته ای به نام کمیته ایمنی و امنیت کاروان های راهیان نور وجود دارد که مدیریت آن به عهده نیروی انتظامی است.


سردار کارگر افزود: رهبرانقلاب در اسفند امسال، دیداری با جوانان و نوجوانان شرکت کننده در کاروان های راهیان نور داشتند و ایشان تاکید ویژه ای بر امنیت و ایمنی کاروان های راهیان نور داشتند و بحمدالله در طول سالیان گذشته، با همکاری نهادهایی همچون نیروی انتظامی شاهد امنیت و آرامش در برگزاری اردوهای راهیان نور بودیم.


وی ادامه داد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس هم تلاش های متعددی انجام داد و شهدای بزرگواری را تقدیم اسلام و کشور نموده و درب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است.


سردار کارگر افزود: باید گفت که نیروی انتظامی نهاد انقلاب اسلامی است و بنده هم برای مدتی افتخار خدمت در نیروی انتظامی را داشته ام و می دانم که فعالیت در این نهاد، کار سختی است و باید از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی تشکر کنیم.

ارسال نظرات