مسئول سازمان اردویی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفت و گو با «بسیج» خبر داد

برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دریایی در استان هرمزگان/بازدید روزانه بیش از هزار زائر از یادمان شهدای جزیره هرمز

جهانداری از برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دریایی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: تا 13 فروردین،روزانه بیش از هزار زائر از یادمان شهدای جزیره هرمز بازدید می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۰۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

رسول جهانداری مسئول سازمان اردویی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه راهيان نور دريايي خليج فارس، اظهار داشت: امروز این مراسم باحضورسردار ترابی،فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و مسولين كشوري واستاني در اسكله صيادي شيلات در استان هرمزگان برگزار شد.


وی ادامه داد: سردار ترابی در این مراسم، با بیان اینکه امروز به يمن وجود ولايت فقيه و نيروهاي ولايي ،توان دفاعي ما بسيار بالاست، تاکید کرد که هيچ قدرتي توان مقابله با اين قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.


جهانداری ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دریایی خلیج فارس، تا 13 فروردین شاهد اعزام روزانه 1هزار تا یک هزار و 200 زائر راهیان نور به راهیان نور دریایی جهت بازدید از یادمان بیت المقدس و یادمان شهدای جزیزه هرمز خواهیم بود.


مسئول سازمان اردویی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی برای زائران راهیان نور در نظر گرفته شده است و امیدواریم که با حضور در راهیان نور دریایی، نسبت به رشادت ها وا ز جان گذشتگی های شهدای دریایی، اطلاعات بیشتری کسب نمایند و بدانند که امنیت امروز ما حاصل شهداست و باید ادامه دهنده راه این عزیزان سفر کرده باشیم.


وی تصریح کرد: ما آماده استقبال از زائران راهیان نور با خودروهای شخصی هم هستیم و باید تاکید کنم که اکثر زائران راهیان نور که به استان هرمزگان جهت بازدید از راهیان نور دریایی تشریف می آورند، به صورت خودجوش و مردمی است.

ارسال نظرات