فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

ابراز رضایت مردم خرمشهر از برنامه فرهنگی،هنری جشنواره ملی سرزمین نور

خردمند گفت: طی نظرسنجی به عمل آمده، اقشار مختلف مردم و شرکت کنندگان خرمشهری، از نحوه اجرای برنامه فرهنگی و هنری جشنواره ملی سرزمین نور در دخرمشهر رضایت داشته اند.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۱۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

علیرضا خردمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه با ابراز رضایت از برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر، اظهار داشت: همه ساله، همزمان با روز ملی راهیان نور، شاهد برگزاری این جشنواره مردمی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر هستیم و طبق برنامه ریزی که امسال صورت گرفته است، این جشنواره تا 28 اسفند ادامه دارد.


وی ادامه داد: هر شب، زائران کاروان های راهیان نور و همچنین مردم خرمشهر در این مراسم شرکت می کنند و طی نظرسنجی به عمل آمده، اقشار مختلف مردم و شرکت کنندگان خرمشهری، از نحوه اجرای این برنامه فرهنگی و هنری رضایت داشته اند.


فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر تاکید کرد: جشنواره فرهنگی هنری ره آورد سرزمین نور، هر سال با حضور اقشار مختلف مردم و زائران راهیان نور برگزار می شود و جنس آن از هنر است و ما در این دوره از جشنواره، از مردم عشایر و پیشکسوتان دفاع مقدس خرمشهر برای حضور در این جشنواره، دعوت به عمل آوردیم.


خردمند ادامه داد: اکثر شرکت کنندگان در این جشنواره از جوانان و نوجوانان تشکیل شده اند و قطعا این جشنواره فرصتی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز است.

ارسال نظرات