فرمانده سپاه ناحیه آبادان ضمن ابراز رضایت از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور، از اعلام آمادگی برای مشارکت در برگزاری این جشنواره در آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۱۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

مجید حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه آبادان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور، اظهار داشت: برنامه ریزی خوبی برای بر گزاری ویژه برنامه های جشنواره ملی سرزمین نور صورت گرفته است اما باید اعلام کنم که سپاه آبادان، ضمن اعلام رضایت از این جشنواره مردمی، آماده مشارکت در برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان آبادان است.


وی ادامه داد: ما سالانه، برنامه های متنوع فرهنگی در داخل شهر آبادان برگزار می کنیم که مردم آبادان، استقبال خوبی از این برنامه های می کنند و پیشنهاد می دهیم که جشنواره سرزمین نور در شهرستان آبادان و در فضای باز برگزار شود.


حسین زاده تاکید کرد: سالانه، زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آثار ادبی و هنری از دیده ها و شنیده های خود تهیه می کنند و به این جشنواره ارسال می کنند و در نهایت، با برگزاری اختتامیه، جوایزی دریافت می کنند و به اعتقاد من این یک کار اثر گذار فرهنگی است.


فرمانده سپاه ناحیه آبادان تصریح کرد: به اعتقاد بنده سین برنامه اختتامیه جشنواره سرزمین نور، به طور مطلوب طرح ریزی شده است.


وی گفت: راهیان نور یک کار بزرگ فرهنگی و اثر گذار است و جشنواره سرزمین نور که دل این عملیات بزرگ فرهنگی قرار دارد، می تواند راهی به سوی تقویت فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس باشد و چقدر زیباست که مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس را بتوانیم با ابزاری همچون هنر پیاده سازی و به نسل امروز انتقال دهیم.

ارسال نظرات