‍آلومینیوم اراک و شهرداری تبریز در چارچوب لیگ یک کشور و در هفته بیست و‌هشتم روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه به مصاف یکدیگر میروند.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۲۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، آلومینیوم اراک و شهرداری تبریز در چارچوب لیگ یک کشور و در هفته بیست و‌هشتم روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه به مصاف یکدیگر میروند.

آلومینیوم اراک هفته گذشته موفق شد تیم دوم جدول و فینالیست جام حذفی، خونه به خونه را در بابل با یک بازی حساب شده و آنالیز دقیق از این تیم ،آنها را در خانه خود متوقف کند ،که اگر کمی خوش شانستر بود میتوانست با پیروزی بابل را ترک کند ولی در روزی که بصیری ۳ بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت تیرک بابلی ها به لرزه درآمد و چندین موقعیت خوب را شاگردان بصیری از دست دادند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا آلومینیوم در رده چهاردهم باقی بماند ،در همین بین شهرداری تبریز هم با شکست راه آهن ۳۱ امتیازی شد و با یک پله اختلاف از آلومینیوم به جایگاه سیزدهم رسید و فاصله خود را با گزینه های سقوط بیشتر کرد.

امیدواریم با شکست شهرداری تبریز بالاتر از این تیم در جدول قرار بگیریم و تیم تبریزی نیز مصمم تر از گذشته به دنبال مستحکم کردن جایگاه سیزدهم خود در جدول است.

این دیدار ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۸ اسفندماه در محل استادیوم امام خمینی(ره) اراک برگزار میشود تا هر دو تیم آخرین بازی سال ۹۶ خود را انجام دهند .

ارسال نظرات