مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
در آستانه سال نو؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد اقدام به چیدن سفره هفت سین مزین به تصاویر شهدا در محل ورودی ناحیه نمود.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۴۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: اعیاد را به تکبیر و ذکر خداوند تزیین کنیم. در بهار تمامی موجوداتی که به خواب رفته اند بیدار می‌شوند و وضعیت مردم نیز با رشد گل و گیاهان رو به بهبودی می‌رود و درایام عید نوروز مردم برای جسم و روح خویش با مسافرت و دید و بازدید برنامه ریزی می‌کنند.
وی افزود: تبریک افراد به هم دیگر و دید و بازدید‌ها سنت‌های اجتماعی بسیار خوبی هستند و دعای تحویل سال نیز دارای فراز‌های قابل تاملی است.
شیخ زاده با اشاره به اینکه الفاظ و جملات دعای تحویل سال بسیار پر معنا هستند و هرکدام در جای خود محل فکر و تامل است، یادآور می‌وشود: مقلب القلوب عبارتی مانند همان قلب سلیم است که در قرآن ذکر شده که انسان باید با دل و قلب سالم از این دنیا برود و آلایش‌های زندگی مادی او را از یاد خدا غافل نکند.
وی در مورد دعای تحویل سال بیان می‌دارد که هر ساله شاهد هستیم که هیچ یک از علما مخالفتی با آن نکرده و مقام معظم رهبری در پیام‌های نوروزی همواره آنرا می‌خوانند که این تایید بر صحت محتوایی این دعا می‌باشد.
ارسال نظرات