جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در مراسم بدرقه زائران کربلای ایران:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: دوران دفاع مقدس دوران انسان سازی و تربیت روح و جسم بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۵۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ کاروان راهیان نور فریمان متشکل از ۷ دستگاه اتوبوس و یک آمبولانس به همراه دو پزشک با بدرقه، فرماندار، امام جمعه و فرمانده انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان، از سپاه ناحیه فریمان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رحیمی؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان و مسئول کاروان در مراسم بدرقه زائران کربلای ایران اظهارکرد: ما سفر معنوی در پیش داریم و باید از برکات این سفر استفاده کافی را ببریم و در انتهای سفر توشه خیر با خود سوغات بیاوریم و هدف اصلی از این سفر پاسداشت از دفاع مقدس است.

سرهنگ دوم پاسدار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز هر چه ما داریم از برکات خون عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس جانشان را تقدیم به اسلام نمودند، این امنیت به برکت خون همان شهدا است.

رحیمی افزود: دوران دفاع مقدس دوران انسان سازی و تربیت روح و جسم بود.

در ادامه حجت الاسلام محمد حسین ایزدی در جمع زائران راهیان نور با اشاره به اینکه هر انسان نیاز به تجربه دارد گفت: باید از گذشته برای امروز درس بگیریم و از تجربیات گذشتگان استفاده کنیم.

وی گفت:این سفر مکتب درس تربیتی است، مخصوصا برای جوانان و نوجوانان، تداعی خاطرات ایثار و ازخود گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس و شهدایی که از جانشان گذشتند بهترین درس برای همگان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها