بوستان شهدای گمنام «روستای دوزعنبر» در ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

بوستان شهدای گمنام «روستای دوزعنبر» همزمان با روز تکریم شهدا با حضور فرمانده سپاه ناحيه ساوجبلاغ ، فرمانده و جانشين حوزه ٦١٧ حمزه سيد الشهدا، مسئول بسيج سازندگي ساوجبلاغ و جمعی از خانواده محترم شهدا ساوجبلاغ و بخش چندار در جوار امامزاده یحیی(ع) به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۷۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بوستان شهدای گمنام «روستای دوزعنبر» همزمان با روز تکریم شهدا با حضور فرمانده سپاه ناحيه ساوجبلاغ فرمانده و جانشين حوزه ٦١٧ حمزه سيد الشهدا، مسئول بسيج سازندگي ساوجبلاغ و جمعی از خانواده محترم شهدا ساوجبلاغ و بخش چندار در جوار امامزاده یحیی(ع) به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحيه ساوجبلاغ در این آیین اظهار داشت: هر چقدر برای شهدا کار کنیم کم است، زیرا شهدا با بصیرت و ولایت مداری که داشتند برای حفظ ارزش‌های دینی و امنیت و آسایش جامعه، جان خویش را تقدیم درگاه احدیت نمودند.

وی خاطرنشان کرد: ما همه از متن پایگاه‌های بسیج هستیم، «زینب وار» وارد این میدان شدیم و در این مسیر باید قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان باشیم.

لازم به ذکر است پس از ادای احترام به مقام شهدا دراین مراسم ،بوستان روستایی امامزاده یحیی (ع) و شهدای گمنام(یادمان۴۵۰ شهید شهرستان ساوجبلاغ) در روستای دوزعنبر افتتاح شد و در ادامه این مراسم60 اصله درخت توسط حاضران در این مراسم به یاد شهدا غرس شد.

 

 
 
خبرنگار بسیجی:فلاحتکار
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار