خبرهای داغ:
مدیر کل زندان‌های همدان بر توسعه برنامه‌های انجمن‌های حمایت زندانیان با هم‌اندیشی و هم‌فکری مدیران عامل انجمن‌های حمایت در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زندانیان و شناسایی خانواده‌های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۷۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

لزوم شناسایی خانواده‌های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آخرین جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان همدان در سال جاری با حضور حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های استان همدان، هادی رنجبران معاون اداری مالی و مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان در سالن کنفرانس اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد.

در این جلسه که با هدف ارائه طرح ارتقاء خدمات و فعالیت‌های انجمن‌های حمایت زندانیان برگزار شد، مدیران عامل انجمن‌های سطح استان ضمن بیان موانع و مشکلات به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله خود در سال جاری پرداختند.

مدیرکل زندان‌های همدان، هدف از تشکیل جلسه را اجرای سیاست‌های سازمانی بیان کرد و بر توسعه برنامه‌های انجمن‌های حمایت زندانیان با هم‌اندیشی و هم‌فکری مدیران عامل انجمن‌های حمایت در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زندانیان و شناسایی خانواده‌های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان تاکید کرد.

حسن محمدیاری ضمن تقدیر از زحمات مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان و سایر کارکنان در برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شامل اعتیاد، طلاق و افزایش مهارت‌های معنوی ویژه همسران و فرزندان زندانیان، اقدامات صورت گرفته در این زمینه را بسیار مطلوب عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌ها 2هزار و 169 نفر از فرزندان و همسران زندانیان آموزش را لازم را فرا گرفتند که با استقبال خوب آنان همراه بود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در ادامه به دستورالعمل ارزیابی انجمن‌های حمایت و ارسالی از سوی دفتر اقدامات سازمان اشاره کرد و موارد مربوط به آن را برای افراد حاضر در جلسه تشریح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به ایجاد زمینه لازم برای رونق هر چه بیشتر امور و گرایش انجمن‌ها به درآمدزایی مستمر از طریق فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی به منظور دستگیری خانواده‌های نیازمند زندانیان اشاره کرد.

محمدیاری همچنین تفقد و دلجویی از خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان را مورد تاکید قرار داد و هدف از این دیدارها بررسی مشکلات و ارائه خدمات بهتر ومناسب به خانواده های نیازمند عنوان کرد.

در پایان جلسه نیز مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان نیز پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات