خبرهای داغ:
خبرنگاران افتخاری و مسئولان برتر روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) طی مراسمی در حسینیه شهید قلی زاده ناحیه تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۱۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی از یک سال تلاش مداوم خبرنگاران فعال و مسئولان برتر روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) تجلیل شد.

«اسماعیل نظری» معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) طی سخنانی در این مراسم، با تقدیر از زحمات یک ساله مسئولین روابط عمومی و خبرنگاران ناحیه اظهار داشت: کار خبرنگاران نوعی مجاهدت و دارای ارزش فراوانی است و نقش خبرنگاران بسیج برای پوشش برنامه ها و فعالیت های بسیج بر کسی پوشیده نیست.

معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور ناحیه امام رضا(ع) و ضرورت حضور خبرنگاران در این اردوها تاکید کرد: انعکاس فعالیت های راهیان نور هم نوعی ارزش گذاری به فرهنگ ایثار وشهادت است.

«محمد کریمی» مسئول باشگاه خبرنگاران بسیج ناحیه امام رضا(ع) نیز در این مراسم گفت: در راستای اهمیت کار خبر و ضرورت پوشش خبری فعالیت های حوزه ها و پایگاهها مقاومت بسیج، چهار دوره آموزش خبرنگار برای علاقمند برگزار شده است.

وی با تاکید بر پیگیری شعار «هر پایگاه یک خبرنگار» به منظور تحقق اهداف تعیین شده روابط عمومی ناحیه امام رضا (ع) افزود: تشکیل هسته های خبرنگاری گامی مفید و موثر است که می توانیم سریعتر به این راهبرد برسیم.

کریمی همچنین با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام خبرنگاران تاکید تصریح کرد: حسب درخواست خبرنگاران، دور های ویژه اعم از ارتقاء سطح دانش خبرنگاری – رفع اشکال- بررسی اخبار ارسالی – شیوه های مصاحبه و ... بصورت کاملا کاربردی از در جلسات هسته های خبرنگاری در سال های جدید نیز برگزار خواهد شد.

این مراسم با تبادل نظر حاضران در حوزه مسائل مربوطه و راهبردهای سال جدید همراه بود و در پایان، از تلاش های مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران فعال ناحیه امام رضا (ع) با اهداء هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها