خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه عنوان کرد:

1150 نفر زائر از شهرستان ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

کد خبر: ۹۰۰۱۲۵۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور شهرستان ارومیه از 27 اسفند شروع و تعداد 1150 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ کریم علی نژاد گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور شهرستان ارومیه از 27 اسفند ماه شروع خواهد شد این کاروانها طی 3 دوره به تعداد 850 نفر به صورت خانوادگی و برادران بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در ادامه افزود: همچنین تعداد 300 نفر به صورت خود جوش و با خودروی شخصی همراه با سایر کاروانها از مناطق عملیاتی فتح المبین، دوکوهه، پایگاه شکاری دزفول، یادمان عملیات والفجر8، عملیات کربلای 4 و 5 و یادمان شهید علم الهدی در هویزه بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله) در خصوص کاروانهای راهیان نور اظهار داشت: رویکرد ناحیه ارومیه اعزام قشر جوان با در نظر گرفتن مسائل ایمنی جهت کاهش و به حداقل رساندن سوانح و حوادث و همچنین تقویت و عمق بخشیدن به ابعاد فرهنگی و اجتماعی این حرکت عظیم مردمی با استفاده از روحانی کاروان و راویان دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ علی نژاد با بیان اینکه هدف مهم راهیان نور تقویت ایمان، ایثار و روحیه مقاومت می باشد تاکید کرد: اردوهای راهیان نور روزنه ای برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظرات