خبرهای داغ:
طی نوروز ۹۷ برگزار می‌شود؛

برگزاری طرح«دوباره با کتاب» در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه ‌های عمومی استان کرمانشاه از برگزاری طرح «دوباره با کتاب» در نقاط زلزله زده استان طی نوروز ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۶۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار اظهار داشت: کتابداران کتابخانه های عمومی مناطق زلزله زده در نوروز ۹۷ با طرح «دوباره با کتاب» و با شعار «عیدی کتاب، عیدی دانایی» با اهدای کتاب و برنامه های متنوع فرهنگی میزبان کودکان و نوجوانان این مناطق خواهند بود.

 

وی تصریح کرد: این طرح در مناطق زلزله زده سرپلذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی اجرا می شود و کودکان و نوجوانان این مناطق از این طرح بهره مند خواهند شد.

 

این مسئول، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به ویژه در مناطق زلزله زده را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

 

وی افزود: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل قصه گویی، جمع خوانی کتاب، نشست های کتاب خوان و مسابقات نقاشی و کتابخوانی و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده در قالب این طرح است و با اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان این مناطق لحظات خوبی را برای آنها رقم خواهند زد.

 

وی نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه را از مهمترین اهداف کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه دانست و گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه علی الخصوص در بین کودکان، نوجوانان و نسل جوان موجب پویایی و توسعه آن می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به خدمات فرهنگی ویژه این اداره کل در ایام نوروز ۹۷ ابراز کرد: کتابداران کتابخانه های عمومی در نوروز ۹۷ با طرح «دوباره با کتاب» و با شعار «عیدی کتاب، عیدی دانایی» در مناطق زلزله زده با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل قصه گویی، جمع خوانی کتاب، نشست های کتاب خوان و مسابقات نقاشی و کتابخوانی و ... در این مناطق و همچنین اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان لحظات خوبی را برای آنها رقم خواهند زد.

ارسال نظرات