خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بالاترین آمار شهدا در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس متعلق به این منطقه است و مردم این دیار جنگ را با پوست و گوشت و خون خود لمس کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۷۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

سرهنگ پاسدار عبدالرضا مراد حاجتی ظهر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در یادمان  هویزه،یادمان طلاییه و یادمان شهدای هور اظهار کرد: امروز به منظور بازدید میدانی و پیگیری مشکلات حضور کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای هویزه،یادمان طلاییه و یادمان شهدای هور به همراه معاون محترم استاندار خوزستان و فرمانداران و شهرداران سوسنگرد و هویزه حضور پیدا کردیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه مصوباتی برای حل مشکلات این یادمان ها داشتیم، افزود: هرساله در ایام نوروز جمعیت زیادی از کاروان های راهیان نور از یادمان های دهلاویه و چذابه استقبال و بازدید می کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: دستگاه های زیادی در خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور و آماده سازی بستر برای حضور آنها با سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان همکاری داشتند.
سرهنگ حاجتی گفت: بالاترین آمار شهدا در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس متعلق به این منطقه است و مردم این دیار جنگ را با پوست و گوشت و خون خود لمس کردند.
وی ادامه داد: چیزی که به این یادمان ها برکت می دهد ظواهر آن نیست بلکه خون شهدایی است که برای دفاع از ناموس و وطن و شرف این سرزمین شهید شدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: پیروزی ما در هویزه و سوسنگرد لطف و عنایت خداوند بود و متعلق به شهدا است که حق زیادی بر گردن ما دارند.
سرهنگ حاجتی با بیان اینکه هویزه و سوسنگرد سرزمین مردان ماندگاری است که هرگز برنگشتند، اضافه کرد: مشکلات یادمان های دفاع مقدس خوزستان عمدتا زیرساختی و رفاهی و فرهنگی است که حل آنها عزم همه را می طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها