خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۰۱۲۷۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزای بسیج خوزستان ، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه بازدید از یادمان طلاییه فرمود:پیگیری مسائل و موارد زیارتگاه های دفاع مقدس خیلی خوب است؛ فضای معنویت این یادمان ها خیلی با صفاست و فضای دوستانه و بامحبتی هست؛ شهرستان هویزه نقطه صفر مرزی و دورترین نقطه استان است که بالاترین آمار شهدا در عملیات های بزرگی که داشتیم در این سمت بیشترین شهدا متعلق به این مناطق بود که دسترسی به مهمات نداشتیم و دشمن آتش سنگینی را به این سه راهی شهادت مخصوصا طلائیه ریخت.
حرف تاریخی شهید محلاتی که فرمودند این رزمندگانی که در طلائیه بودند قطعا اگر در کربلا هم می بودند همین ایستادگی را می داشتند. فشار اینقدر سنگین بود، جنگ متر به متر بود و شهدایی که اینجا جان خود را از دست دادند، رنگ، بو، عطر و روحشان هنوز حاضر است.
پرچم، بیلبورد، خبر و نوای جنگ به اینجا برکت نمی دهد و آن چیزی که به اینجا برکت داده قطعا جایی است در حوزه خودش بی نظیر.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان افزود:پیروزی ما در این منطقه لطف و عنایت خدا بوده و البته آن را مدیون شهدا هستیم؛ خیلی به شهدا مدیون هستیم و هرچه داریم از آنهاست؛ اول به شهدا و بعد خانواده آنها وامدار هستیم.
در پایان سرهنگ حاجتی فرمود:اینجا طلائیه است سرزمین مردان ماندگاری که اجساد خیلی از آنها برنگشت؛ این مکان متعلق به شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها