خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش از آمادگی یادمان‌های فتح‌المبین و فکه جهت میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور خبر داد و گفت: یادمان عملیات فتح‌المبین و فکه از یادمان‌های مهم دوران دفاع‌ مقدس است.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  یادمان‌های فتح‌المبین و فکه از یادمان‌های مهم دوران دفاع‌مقدس است 

وی گفت: مردم این دیار در طول هشت سال نبرد نابرابر با دشمن بعثی لحظه‌ای از ایثار و فداکاری دست برنداشته و از مرزهای ایران اسلامی با جان و دل دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه شوش تصریح کرد: هدف از اردوهای راهیان نور، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل‌های گذشته به نسل امروز است.

وی ادامه داد: همه ساله مردم کشورمان از دورترین نقاط ایران اسلامی با سفر به خوزستان از یادمان‌های دوران دفاع‌ مقدس به ویژه یادمان شهدای عملیات غرورآفرین فتح‌المبین در قالب کاروان‌های راهیان‌نور و میهمانان نوروزی بازدید می‌کنند.

بابایی بیان کرد: خادمین شهدا در یادمان‌های فتح‌المبین و فکه آماده خدمت‌رسانی به زائران شهدا و کاروان‌های راهیان نور هستند.

فرمانده سپاه شوش افزود: دوم فرودین‌ مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین در کنار یادمان شهدای فتح‌المبین با حضور کاروان‌های راهیان نور و مسئولان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  تجلیل از شهدای حماسه ساز عملیات فتح المبین و نیز برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور در دوم فروردین ماه 1397 از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این روز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها