خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مدیرانی که در تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان کم کاری و یا مانع تراشی کنند از قطار اداری پیاده می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۸۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  امین امینیان با بیان اینکه شهرستان هشترود نیازمند تولید و اشتغال است و همه باید ازسرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت کنیم افزود: مدیران اداری و بانک ها باید زمینه را برای سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل کنند.
وی ادامه داد: همه ادارات ملزم هستند ظرف 20 روز استعلام مورد نیاز سرمایه گذاران را پاسخ دهند و اگر در این مدت پاسخ ندهند به معنی موافقت با درخواست سرمایه گذار و صدور مجوز است.
امینیان از مدیران خواست تا فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری را امکان سنجی کنند و در شروع فصل جدید در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.
وی سرمایه گذاری در بخش های آب، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را از اولویت های سرمایه گذاری در این شهرستان برشمرد و گفت: با هرسرمایه گذار داخلی و خارجی که بتواند در این شهرستان و در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی و ناحیه صنعتی فجر سرمایه گذاری کند آماده عقد قرارداد و ارائه تسهیلات هستیم.
امینیان اظهارداشت: تغییر نگاه در جذب سرمایه گذار یکی از مولفه های توسعه اقتصادی در شهرستان هشترود بوده آگاهی و شناخت از پیش نیاز های آن لازم است.
وی افزود: کار اقتصادی نیازمند حرکتی سیستمی است و با دیدگاه بسته و سنتی نمی توان شاهد تغییرات در این زمینه شد.
امینیان تولید و اشتغال را از جمله دغدغه های این شهرستان دانست و افزود: نرخ بیکاری در شهرستان هشترود 24.32 درصد است که 10 درصد بیشتر از میانگین استانی بوده و همین امر موجب کاهش نرخ رشد جمعیت به منفی 1.32 رسیده است.
فرمانده نیروی انتظامی هشترود نیز از وضعیت بد و نابسامان آسفالت جاده هشترود به مراغه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سال گذشته قسمتی از این جاده آسفالت شد که به علت بی کیفیتی ازبین رفته است.
 محمد تقی سلطانی از عوامل راهداری استان خواست به وضعیت بد آسفالت اتوبان پیامبر اعظم نیز رسیدگی کنند تا باعث بروز حوادث ناگوار در این جاده نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها