خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور سپاه شاهرود:

حرکت راهیان نور ناکام کننده توطئه چهل ساله دشمنان

رئیس ستاد راهیان نور سپاه شاهرود گفت: تاکید رهبری بر حرکت‌هایی همچون راهیان نور که دشمن در مقابل ملت ایران، همچون چهل سال گذشته، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و فرهنگ ایثار و شهادت است که دشمن را چهل سال ناکام گذاشته و عصبانی از این ملت کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۹۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک سال نو و با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور نوروزی اظهار کرد: از شهرستان شاهرود قریب به ۵۰۰ نفر برای اردوی راهیان نور نوروز اعزام شده و خواهند شد.
وی افزود: علاوه بر اردو‌های راهیان نور مردمی، اردوی راهیان نور دانشجویی با حضور بیش از ۲۵۰ دانشجو برگزار شد و اردوی راهیان نور دانش آموزی نیز با حضور بیش از هزار نفر از دانش آموز دختر در طول سال ۹۶ برگزار گردید.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه هدف از راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است گفت: این حرکت عظیم فرهنگی در راستای ترویج و بسط و گسترش و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می‌شود و این حضور در مناطق عملیاتی و بازدید از صحنه‌های رزم رزمندگان سبب می‌شود تا این فرهنگ عیناً منتقل گردد.
وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس با راهیان نور محقق می‌شود و رهبر انقلاب نیز بر فرهنگ راهیان نور تاکید دارند که این خود نوعی ابداع است که انجام شده و با استفاده از این فرهنگ می‌توان سیره و زندگی شهدا را در بین نسل جوان گسترش داد.
یارمحمدی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: مقام مکعظم رهبری تاکید فرمودند: (راهیان نور ظرفیتی برای افزایش توان بازدارندگی و قدرت دفاعی کشور است) و این بدان معناست که باید از این ظرفیت بزرگ و بی بدیل استفاده کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها