جانشین سپاه بانه:

حل مشکلات مردم و معضلات اجتماعی از مهمترین اهداف مجمع بسیج

همایش سالانه مجمع بسیج شهرستان بانه در سال ۹۶ با حضور جمعی از مسئولین و نخبگان شهرستان بانه و عضو در مجمع بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۰۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ احمد فرجی در این نشست با اشاره به وظایف و رسالت‌های مجمع بسیج شهرستان بانه به تبیین اهمیت و جایگاه این مجمع پرداخت و اظهار داشت: مجمع بسیج شهرستان با توجه به رسالتی که در ریشه یابی مشکلات و معضلات اجتماعی دارد لذا می‌توان گفت که حل مشکلات مردم و معضلات اجتماعی از مهمترین اهداف مجمع بسیج شهرستان بانه است.

وی افزود: مجمع بسیج شهرستان بانه با شناسایی بستر‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن‌ها را در قالب یک برنامه مدون تهیه و برای تقویت بستر‌های مثبت و حل معضلات اجتماعی و دیگر حوزه‌ها آن‌ها را برنامه ریزی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بانه برگزاری نشست‌ها و هم اندیشی‌ها منظم و پرشور در سطح شهرستان را مهم دانست و گفت: این طور جلسات می‌تواند موجب وحدت و همکاری بیشتر مسئولان در حل معضلات اجتماعی جامعه شود و در کل راه کار‌ها و نتایج مشترک مثبت و خوبی از این جلسات خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج حل مشکلات و مطالبات مردمی است، اظهار کرد: در این نشست‌ها و جلسات مطالبات مردمی شهرستان بانه در قالب مصوبه‌های مجمع به رده‌های مربوطه استانی ارسال و پیگیری خواهد شد.

در ادامه ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج یک نیروی عظیم و کارآمد است که از تعدادی افراد با ایمان و مخلص تشکیل یافته و با ورود در عرصه‌های مختلف تمام وطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی بسیج را خار چشم دشمنان دانست و گفت: شجاعت، ایثار و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز بسیج است که بعد از گذشت چند دهه از عمر انقلاب همچنان رسالت خود را در عرصه دفاع از انقلاب و عمران کشور انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت بانه، ترویج بی حجابی، تاثیر گذاری شبکه‌های ماهوره‌ای و اجتماعی در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان را از اصلی‌ترین معضلات اجتماعی دانست و گفت: امروز تهدیدات اصلی دشمن در جنگ نرم در این حوزه‌ها است که اگر مقابل این توطئه دشمن را نگیریم کانون خانواده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور از هم می‌پاشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات