به همت کانون فرهنگی هنری فرزندان شاهد کرج؛

شهدا مهمان سفره های هفت سین نوروز 97 می شوند

مسئول کانون فرهنگی هنری فرزندان شاهد کرج از اجرای طرح «مهمان هفت سین» خبر داد و گفت: در نوروز امسال شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان مهمان ویژه سفره های هفت سین خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۱۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید علیرضا قریشی مسئول کانون فرهنگی هنری فرزندان شاهد کرج در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: سومین دوره ی طرح «مهمان هفت سین» در سال 97 اجرا می شود.

وی بیان داشت: این طرح با هدف بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ترغیب نسل سوم و چهارم انقلاب به این عاشقانه بی بدیل ویژه سفره های هفت سین مردم شهید پرور استان البرز اجرا می گردد.

قریشی ادامه داد: در واقع هر خانواده می تواند سفر نوروزی خود را مزین به قاب عکس شهیدی از دفاع مقدس و یا مدافع حرم نمایند.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند با ارسال عبارت «شهید» به سامانه پیامک 50001500050000 قاب عکس رایگان شهید را دریافت نمایند.

مسئول کانون فرهنگی هنری فرزندان شاهد کرج اضافه کرد: همچنین علاقمندان می توانند تصویری از سفره هفت سین خود را در کنار قاب عکس شهید یا دلنوشته با شهدا را از طریق شبکه اجتماعی به شماره 09123666712 و 09109303880 تا 30 فروردین97  ارسال نمایند و به عکس ها و دلنوشته های برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:به هر تقدیر، امیدوارم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و مدافعان حرم در استانه حلول سال جدید و عید باستانی نوروز بتوانیم راه آنان را که حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده را همراه با قدرت و مقاومت پیش از پیش ادامه دهیم.

 

 
خبرنگار بسیجی: فوج
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار