در آستانه سال جدید، چهارمین نمایشگاه مهر درخشان با همکاری معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی و معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۱۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف حمایت از اشتغال درون‌زا و مشاغل خانگی برپا شده است، ابراز کرد: برپایی این نمایشگاه کمک می‌کند تا تولیدکنندگان خانگی محصولات خود را بدون واسطه به فروش برسانند.

مصطفی خاکسار قهرودی ادامه داد: برپایی نمایشگاه «مهر درخشان ۴» علاوه بر کمک به معیشت خانواده، بستری مناسب برای زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام علی‌بن موسی الرضا (ع) فراهم می‌کند تا آنان نیز بتوانند سوغات فرهنگی خود را به راحتی تهیه و خریداری کنند.

وی نمایشگاه مهر درخشان را جلوه‌ای از خودباوری، تکیه بر هنر، خلاقیت و پشتکار، سخت کوشی و خلق ایده‌های درآمدزا دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب ۱۰۱ غرفه، محصولات تولید کنندگان استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و چند استان دیگر کشور را در خود جای داده است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیداتی در قالب عفاف و حجاب، منسوجات و پوشاک ایرانی و اسلامی، حوله، گلیم، جاجیم، فرش، تابلوفرش، صنایع دستی، محصولات چوبی همچون معرق، منبت، صنایع دستی، نگین‌تراشی، سنگ‌های قیمتی، زیورآلات، محصولات چرم، تزئینات خانگی، کیک و کلوچه، خشکبار، گیاهان دارویی، عرقیجات و.. به فروش می‌رسد.

خاکسار گفت: نمایشگاه «مهر درخشان ۴» از ۲۷ اسفندماه ۹۶ لغایت ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ الی ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد (ع)؛ پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی، دایر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها