سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب اشتغال و تولید و نیز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان اشتغال‌زایی برای ۶ هزار نفر در استان انتظار می‌رود.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۱۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

۶۰۰۰ شغل جدید در استان اردبیل ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهمن حسین‌زاده در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب اشتغال و تولید و نیز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان اشتغال‌زایی برای 6 هزار نفر در استان انتظار می‌رود.

وی افزود: توسعه آموزش‌های مهارتی و اهمیت به مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌هایی است که در همین راستا در دستور کار قرار گرفته که نیاز است از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز استفاده شود و برای تحقق اهداف مورد نظر احیای نظام استاد شاگردی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مهم‌ترین مشکلات بیکاری است که به همین دلیل تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و متولیان مربوطه موظف هستند در این راستا با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا بتوانیم شاهد حل مشکلات باشیم.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل، نیز در این جلسه اظهار کرد: واحدهای صنفی استان نیازمند احیای رویکرد نظام استاد شاگردی هستند که به همین منظور در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

سیدحامد عاملی افزود: سال آینده بحث اشتغال یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود با بررسی مشکلات و مسائل مربوطه سعی بر این است که بتوانیم در راستای حل مشکلات واحدهای صنفی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات