خبرهای داغ:
استاندار فارس گفت: زیربنا و اساس هر پیشرفتی در جامعه، محصول وجود امنیت است و در حال حاضر استان فارس امنیت مطلوبی دارد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۲۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس این استان با بیان اینكه امنیت پیش نیاز هر پیشرفتی در جامعه است، اظهار كرد: نیروی انتظامی همواره برای آسایش و امنیت شهروندان تلاش می‌كند و این موضوع در تعطیلات نوروزی بیشتر نمود پیدا می‌كند.

استاندار فارس بیان كرد: در چهارشنبه سوری امسال با حضور پررنگ و مدیریت صحیح پلیس و شورای تامین استان و همكاری با میل و رغبت مردم با پلیس، ما جزو استان‌هایی بودیم كه كمترین تنش و مجروح داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز به منظور رفاه حال مسافران، ۱۶۰ پایگاه اورژانس و ۵۶ پایگاه هلال احمر در سطح استان مستقر شده‌اند.

رئیس شورای تامین استان فارس با بیان اینكه زیربنا و اساس هرپیشرفتی در جامعه، محصول وجود امنیت است، اظهار كرد: در حال حاضر استان فارس امنیت مطلوبی دارد و از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی استان در راستای برقراری امنیت و فراهم كردن زمینه آرامش و رفاه مردم تقدیر و تشكر می‌كنم.

تبدار تأكید كرد: نیروی انتظامی استان در مأموریت‌های خود هم عاقلانه رفتار می‌كند و هم از دانش بشری خوب برخوردار است كه این نشان از درایت فرمانده انتظامی استان و تلاش همكاران آن است كه باعث ایجاد امنیت مطلوب در سطح استان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها