خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال سنت معنوی و حسنه اعتکاف در ۱۶۵ مسجد جامع استان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۴۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال سنت معنوی و حسنه اعتکاف در ۱۶۵ مسجد جامع استان فارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم عبادی اعتکاف در اکثر مساجد و اماکن مذهبی فارس، به‌خصوص مساجد جامع استان برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی جهت پربار كردن آن در نظر گرفته شده است.

مهرابی بیان كرد: اعتکاف سنت حسنه‌ای است که از دیر باز انجام می‌شده است اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه و چشمگیرتر بوده است که امیدواریم شاهد حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: برنامه‌هایی که برای معتکفین اجرا می‌شود طرح‌های كشوری مانند با قرآن در زلال اعتکاف و سایر برنامه‌های ابتکاری نیز اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینكه امسال بیست و ششمین سال متوالی است كه مراسم معنوی اعتكاف در فارس برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر مساجد جامع، سایر مساجد و اماکن مذهبی سراسر استان نیز در برگزاری این سنت حسنه همکاری دارند.

مهرابی با تصریح اینكه برنامه‌های قرآنی امسال رونق بیشتری در مراسم اعتكاف دارند، گفت: برنامه‌هایی از قبیل قرائت و ختم قرآن کریم، برپایی نمایشگاه کتاب،اجرای مسابقات کتابخوانی و فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی و برپایی جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ توسط روحانیون و ائمه جماعات در نظر گرفته شده است.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری استقبال گسترده جوانان این استان از مراسم معنوی اعتكاف ابراز امیدواری کرد كه امسال نیز همانند سنوات گذشته استقبال جوانان و نوجوانان از این طرح پرشورتر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها