مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خبر داد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سال 1397 باغ موزه دفاع مقدس استان همدان آماده استقبال از میهمانان نوروزی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۴۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

باغ موزه دفاع مقدس همدان آماده استقبال از میهمانان نوروزیسردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و فصل بهار و با گرامیداشت یاد و نام 8 هزار شهید گلگون کفن این استان در طول انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یک قطب ارزشمند فرهنگی و مجموعه‌ای بی نظیر در سطح کشور شناخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مزار مطهر شهید گمنام در این مجموعه بزرگ افزود: حرم مطهر شهید گمنام به عنوان یک روح معنوی سبب شده تا حال و هوای این مرکز خاص و ویژه باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان همچنین با اشاره به ایجاد چند بخش جدید در باغ موزه دفاع مقدس همدان یادآور شد: مراسم پرده برداری از پیکره سرلشکر شهید «حسین همدانی» و رونمایی از سامانه نمایشی موشکی طی چند روز گذشته در این مجموعه برگزار شد و میهمانان نوروزی می‌توانند از این دو بخش نیز بازدید کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان در روز 13 فروردین تعطیل است خاطرنشان کرد: این مجموعه بزرگ فرهنگی در طول ایام نوروز 1397 از ساعت 9 تا 19 به صورت یکسره پذیرای میهمانان نوروزی و هم‌وطنان خواهد بود.

سردار ظفری با تاکید بر اینکه بازدیدکنندگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان در هنگام حضور در مجموعه مسائل امنیتی در خصوص خودروی خود را نیز مدنظر داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به نبود پارکینک اختصاصی برای پارک خودرو در مجموعه، از مسافران نوروزی درخواست داریم تا از قراردادن اشیاء قیمتی در خودرو خود اجتناب کرده و مسائل امنیتی در این مورد را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان واقع در میدان قائم (عج) ابتدای بلوار کولاب است، خاطرنشان کرد: میهمانان و بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات و پیشنهادات خود با شماره های 08138381010، 08138381020 و 09183134484 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات