خبرهای داغ:
به‌همت نیروهای جهادگر "طلاب البرز" در کرمانشاه انجام شد
نیروهای جهادی بسیج سازندگی در خدمت‌رسانی و رفع مشکلات بهداشتی مردم روستاهای زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب به صورت شبانه‌روز تلاش و ایثارگری می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۵۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی مستقر در نقاط مختلف شهرستان سرپل‌ذهاب که در حادثه زلزله‌ اخیر دچار آسیب‌های جدی شده، طی اقدامی سازنده مشغول خدمات‌رسانی و کمک به اهالی روستاهای این مناطق هستند.

 

براساس این گزارش، گروه جهادی سراسر کشور به ویژه نیروهای جهادی "طلاب البرز" در مناطق روستایی شهرستان سرپل‌ذهاب (با حدود 200 خانوار) در مرکز و حواشی این خطه پهناور و یادگار سال‌های دفاع مقدس مستقر شدند و در حال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند.

 

منزل یکی از اهالی روستای مذکور براساس وقوع زلزله‌ اخیر دچار تخریب و آسیب‌های جدی شده است و از طرفی جریان جوی آب که به دلیل شکستگی فاضلاب آن‌ها مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد کرده بود و روان شدن آب سبب نم‌زدگی و رطوبت شدید دیوار خانه یکی از اهالی این روستا بود، برطرف شد.

 

منزل مسکونی مذکور که دچار آسیب و رطوبت شده بود متعلق به یکی از اهالی این روستا عنوان شد که اکنون بی سرپرست و بدون فرزند است و پی ساختمان به شدت دچار ریزش و آسیب بود.

 

نیروهای جهادی مستقر در این منطقه با خدمتی موثر و ایثارگر توانستند با صرف زمانی اندک و کمترین هزینه در این منطقه کار جهادی انجام داده و مسئله بهداشتی اهالی روستا را برطرف کنند که این خدمات سازنده سبب خشنودی ساکنان روستا و استقبال از حضور  و فعالیت آنان در شهرستان سرپل‌ذهاب شده است.

ارسال نظرات