خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

باید اثر فرودگاه را در سفرهای مردم ببینیم/راستگویی و پرهیزکاری ویژگی مدیران خوب

امام جمعه شاهرود گفت:انتظار می‌رود با حمایت مردم و مسئولان فرودگاه به‌جایی برسد که اثر آن را در سفره‌های مردم ببینیم و نباید در این راه صرفاً به هواپیماهای مسافربری اکتفا کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۶۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های شاهرود و میامی به میزبانی فرودگاه شاهرود، ضمن بیان اینکه فرودگاه شاهرود منشأ برکات و توسعه فراوانی برای منطقه و استان سمنان است، تأکید کرد: مردم باید این برکات را بر زندگی و معیشتشان ببینند و این امر جز در سایه توسعه حمل‌ونقل هوایی در این فرودگاه میسر نمی‌شود.
وی افزود: انتظار می‌رود با حمایت مردم و مسئولان فرودگاه به‌جایی برسد که اثر آن را در سفره‌های مردم ببینیم و نباید در این راه صرفاً به هواپیماهای مسافربری اکتفا کنیم.
امام‌جمعه شاهرود خواستار پیگیری بیشتر برای تحقق مرز هوایی از سوی مسئولان شد و گفت: به دلیل داشتن ظرفیت‌های عظیم گردشگری، کشاورزی، دانشگاهی، تولیدی، معدنی، سرمایه‌گذاری و ... در شاهرود، تحقق مرز هوایی می‌تواند منشأ تحولات عظیم اقتصادی باشد.
امینی به نامه امام علی(ع) به مالک نیز اشاره کرد و در باب رفتار مسئولان نظام، تأکید کرد: کسانی که اهل پرهیزکاری و راست‌گویی باشند می‌توانند در مدیریت بسیار کمک کنند.
وی افزود: تعریف باطل بر کارهایی که مدیران انجام نداده‌اند، خودپسندی و غرور را به دنبال دارد که مدیران باید از این موضوع پرهیز کنند.
امام‌جمعه شاهرود گفت: اگر یک مدیر به‌نحوی‌که خوب و بد را یکسان ببیند و مدیریت کند، باعث بی‌انگیزه شدن زیردستان خود و رواج چاپلوسی می‌شود که این امر زیانی برای نظام است.
امینی در ادامه به مزیت‌های ماه رجب نیز اشاره کرد و بیان کرد: به دلیل تقارن این ایام با آغاز بهار و نشانه‌های رحمت الهی نباید شکرگزاری و عبادت را فراموش کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها