خبرهای داغ:
سرهنگ مجید زمانی ، فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: 250 نفر از بسیجیان این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۶۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ مجید زمانی ؛ فرمانده سپاه شهرستان رامیان در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: 250 نفر از بسیجیان این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی اظهار کرد:از این تعداد، ۸۰ نفر از افراد اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب را خواهران و ۱۷۰ نفر را برادران تشکیل می دهند.

زمانی افزود: این اعزام، 6 فروردین در قالب 6 اتوبوس برادران و خواهران و به مدت پنج روز انجام می شود و از این تعداد اتوبوس ۲ دستگاه ویژه خواهران و ۴ دستگاه ویژه برادران است.

وی بیان کرد:یادمان های فتح المبین، والفجر8، نهرخین، شلمچه، طلاییه و فکه، محل های بازدید این کاروان است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان عنوان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود.

وی تصریح کرد: اعزام اقشار مختلف و تجلی یاد و خاطره و ایثار شهدا و بیان فداکاری‌ها به نسل جوان، باعث ماندگاری این فرهنگ و حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن می‌شود.

زمانی در پایان خاطر نشان کرد: افراد داوطلب و خودجوش می توانند در صورت تمایل با دریافت مجوز و برگه تردد از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رامیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها