خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۰۱۳۷۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

حاج آقا گواهی افزود: کسانی که حافظ کل قرآن می شوند در دروس دانشگاهی و دانش آموزی خود هم اول می شوند و امتیاز بیشتری است و روحیه را عوض می کند.

درادامه اظهار داشتند: راهیان نور در حقیقت یک فرصت بسیار ارزشمند و طلایی است که از این فضای معنوی می توان برای جوشش استعدادها بهره مند شد.

ایشان مطرح کردند:وقتی طلاب، جوانان، نوجوانان یا هر قشری برای دیدن این صحنه های بسیار ارزشمند دفاع مقدس به یادمان ها می آیند و عکس های ایستادگی جوانان، نوجوانان و رزمندگان آن دوران را می بینند و قصد تطبیق با خودشان را دارند، قطعا احساس دین می کنند.

مسئول بسیج طلاب بیان کردند:امروز در راهیان نور احساس می کنم که حسین فهمیده 13 ساله نارنجک به کمر می بندد و برای نجات 20 نفر دیگر زیر تانک دشمن می رود، حل این معما برای نوجوانان فعلی سخت می شود.

حاج آقا گواهی اشاره داشتند : امروز در معراج شهدا دیدیم که جوانان به خاک افتادند و در کنار پیکر شهدای تازه تفحص شده تابوت های ارزشمند را در آغوش گرفته و حلقات اشک ارزشمند آنان در حال ریزش است.

ایشان درپایان تاکید داشتند:خبر مهم این است که انسان بتواند در این دنیای خاکی و افلاکی خودش را عرفانی و عاشق رسیدن به پروردگار کند و از فرصت طلایی راهیان نور استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها