خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس:
مسئول اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: در ایام تعطیلات و زمانی که عده‌ای در استراحت هستند بچه‌های جهادی استراحتشان کمک به محرومین و خدمات رسانی به مستضعفین است.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۷۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز میثم فضل الله پور مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان فارس خصوص برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز بیان داشت: مثل هرسال در ایام تعطیلات و زمانی که عده ای در استراحت هستند بچه های جهادی استراحتشان کمک به محرومین و خدمات رسانی به مستضعفین است.

وی اضافه کرد: بچه های بسیج دانشجویی نسبت به بقیه اقشار در این قضیه پیشرو هستند و خودشان به این درک رسیده اند که اولویت امروز کار و تلاش است حتی زمانی که استراحت تحصیلی دارند این دانشجوها به مناطق محروم می روند و چون فضای محرومیت را از نزدیک می بینند و درک می کنند نمی توانند بیکار بنشینند و دوست دارند کاری انجام بدهند.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بچه های بسیج دانشجویی استان فارس در ایام نوروز امسال در قالب 18 گروه جهادی در مناطق محروم به خدمت رسانی می پردازند و در ادامه گفت: از این 18 گروه 5 گروه جهادی به خارج از استان و مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند و در عرصه فرهنگی و عمرانی در آن مناطق فعالیت می کنند و بقیه گروه ها در مناطق محروم داخل استان و در عرصه های عمرانی ، تربیتی، فرهنگی، بهداشت و درمان، مشاوره و... فعالیت می کنند.

فضل الله پور افزود: حدود 600 نفر دانشجوی بسیجی جهادگر در ایام نوروز به فراخور نیاز هر منطقه در عرصه ها ورود پیدا کرده و به خدمت رسانی می پردازند.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی در حاشیه شهر اظهار داشت: جهادگران ما در مناطق حاشیه ای شهر به صورت مداوم  و آخر هفته ها فعالیت می کنند و یکی دو گروه جهادی نیز در ایام نوروز به خدمت رسانی مناطق محروم حاشیه شهر می پردازند.

فضل الله پور با اشاره به اینکه گروه های جهادی از دانشگاه های شیراز و گروه های مستقل جهادی می باشند گفت: بچه های دانشجو با این نگاه به اردوها ورود می کنند و از تعطیلات خودشان می گذرند تا دست همنوعان خود را بگیرند و به آنها کمک کنند زیرا جوانان انقلابی از این منظر پویا هستند که نگاه جامعی نسبت به مشکلات کشور دارند و می دانند زیر پوست شهر و مناطق محروم چه وضعیتی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها