خبرهای داغ:
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه امسال بوستان فدک، امام رضا و غدیر و پارکینگ شماره ۴ جمکران به عنوان استراحت‌گاه اصلی در اختیار زائرین و مسافرین نوروزی خواهد بود گفت: بوستان مهدی، علوی و نیایش نیز در اولویت دوم اسکان هستند و دو سوله هم برای مواقع بحران آماده شده است.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۱۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
آماده سازی ۶ بوستان شهر برای اسکان اضطراری زائرین در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحسن میرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با بیان اینکه امسال بوستان فدک، امام رضا و غدیر و پارکینگ شماره ۴ جمکران به عنوان استراحت‌گاه اصلی در اختیار زائرین و مسافرین نوروزی خواهد بود اظهار کرد: بوستان مهدی، علوی و نیایش نیز در اولویت دوم اسکان هستند و دو سوله هم برای مواقع بحران آماده شده است.

وی با بیان اینکه در بوستان‌ها و مناطق مختلف بازدید صورت گرفته و تمام شهر آماده میزبانی از زائرین و مسافرین در آستانه نوروز است خاطرنشان کرد: نیروی کمکی برای سامانه ۱۳۷ جذب کردیم تا بتوانیم پاسخگویی خوبی برای زائرین انجام دهیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم اذعان کرد: با توجه به تغییراتی که در برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته نیاز است که اطلاع‌رسانی جدی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اقامه نماز جماعت در بوستان‌ها در ایام نوروز بیان کرد: ضرورت دارد که برای هرچه باشکوه برگزار شدن این نماز جماعت هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

میرهادی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در زمینه اطلاع‌رسانی به زائرین گفت: ۲ هزار مترمربع بنر آماده کردیم و ۵ هزار مترمربع هم تابلوی ویژه پرتابل اطلاع‌رسانی آماده شده است که نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم اطلاع‌رسانی و ستاد‌ها از ورودی شهر صورت گیرد تا مردم در شهر سردرگم نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها