معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از آمادگی این استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز 97 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۲۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهران حسنی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از دی امسال فعالیت های خود را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در بخش های مختلف مانند امداد و نجات، بهداشت و درمان، امنیت، تنظیم بازار، اسکان و سایر موارد آغاز کرده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ظرفیت اسکان در این استان امسال با 7 درصد افزایش به 844 هزار نفرشب اقامت رسیده است افزود: 148 پایگاه انتظامی برای ایام نوروز در این استان مستقر شده اند.
مهران حسنی گفت: 104 پایگاه، 50 پست ایمنی و سلامت، 2 مرکز امداد هوایی، 43 داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند گفت: 60 ناظر تاسیسات گردشگری شامل خدمات اقامتی و پذیرایی و دفاترگرشگری، 280 بازرس اداره کل صنعت و معدن و تجارت این استان به همراه 164 نیروی افتخاری و مردمی در این ایام فعالیت دارند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: نوروز پارسال بیش از 12 میلیون نفرشب و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 51 میلیون نفرشب در در این استان اقامت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها