مردم در صورت مشاهده هر گونه تعارض به زمینهای کشاورزی و منابع طبیعی، مراتب را به سامانه شبانه روزی 131 اطلاع دهند.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۲۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر گفت: اکیپ های کشیک امور اراضی این شهرستان از 27 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه سال 97 از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی در تعطیلات نوروزی جلوگیری می کنند.

مجید جعفری با بیان اینکه حفاظت از زمینهای  ملی و منابع طبیعی بعنوان سرمایه های حیاتی کشور در همه ایام، به ویژه تعطیلات نوروزی، وظیفه ای همگانی است افزود: مردم خود، بهترین حافظان و مراقبین از اراضی زراعی، باغی، ملی و منابع طبیعی هستند.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر تصریح کرد: برای جلوگیری از امکان سوء استفاده اشخاص فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروزی و به منظور جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، اکیپ‌های حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان تشکیل شده و فعال خواهند بود.

وی گفت: مردم، دهیاران و شوراهای روستاها می توانند هرگونه تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز را به  اکیپ های مستقر در این مدیریت  اطلاع دهند.

جعفری خاطر نشان کرد: اکیپ های کشیک امور اراضی در این شهرستان از تاریخ 27 اسفند ماه امسال تا 15 فروردین ماه سال 97 در این شهرستان مستقر و فعال است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تعارض به زمینهای کشاورزی و منابع طبیعی، مراتب را به سامانه 131 شبانه روزی اطلاع داده تا در اسرع وقت کشیک های روزانه تعصیلات نوروزی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در محل حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها