خادم معراج شهدا اهواز در گفت و گو با بسیج:
یکی از خادمان معراج شهدا با تاکید بر اینکه شهدا خود، حاجتش را برآورده کرده‌اند، افزود: این مناطق حس و حال عجیبی دارند و هر وجب این مناطق عطر کربلا می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۴۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

حیدری یکی از خادمان معراج شهدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اولین حضور خود به عنوان خادم شهدا در مناطق عملیاتی جنوب گفت: یک سالی بود که تصمیم داشتم به عنوان خادم شهدا در این مناطق حضور پیدا کنم ولی توفیق آن را تا به امروز پیدا نکردم.

وی افزود: یک سال انتظار کشیدم و در آخر هم با توسل به یکی از شهدای گمنام شهرستان توانستم به این آرزوی خود دست پیدا کنم.

این خادم شهدای مناطق عملیاتی جنوب با بیان اینکه در هنگام ثبت نام نیز به شهدا توسل کردم تا نامش در بین صدها خادم شهدای دیگر قرار گیرد، گفت: پس از ثبت نام و طی مصاحبه‌های متعدد به عنوان خادم شهدای معراج شهدا انتخاب شدم و از 25 اسفندماه در این مناطق حضور پیدا کرده‌ام.

حیدری با تاکید بر اینکه شهدا خود، حاجتش را برآورده کرده‌اند، افزود: این مناطق حس و حال عجیبی دارند و هر وجب این مناطق عطر کربلا می‌دهد؛ این مناطق به خون جوانانی است که برای دفاع از آن از جان خود هم گذشتند.

وی با اشاره به سوالات زائران خاطرنشان کرد: بیشتر زائرن از ما خادمان درخصوص شهدای معراج می‌پرسند و ما توضیحات لازم را به آنان ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات