خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران از اعزام 37 گروه به استعداد2000نفر از استان تهران به مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۵۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ اصغری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران گفت: نوروز امسال 37 گروه به استعداد2000نفر از استان تهران به استان های: ایلام ،لرستان ، خوزستان  و بویژه مناطق زلزله زده  استان کرمانشاه   از جمله  شهرستانهای سرپل ذهاب ، ثلاث بابا جانی و بخش حلشی استان کرمانشاه  اعزام می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از 28 اسفندماه اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از جمله استان کرمانشاه شروع خواهد شد . گروههای جهادی در 4عرصه :فرهنگی ، عمرانی و بهداشت وسلامت  و آموزش اشتغالزایی فعالیت خواهند داشت .

با دستور حضرت امام خامنه ای عزیز که فرمودند: ارتـش، سپـاه و بسیج، با نظم و سرعت به آوار برداری و انتقـال مجروحان کمک کنند و دستگاه های دولتی چه نظامی و چه غیرنظامی همـه تـوان خود را برای یاری آسیب دیده ها و خانواده های آنان به صحـنه آورند.سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران نیز همانند سایر سپاههای استانی تمامی ظرفیت های جهادی و پشتیبانی های لازم را جهت امر خدمت رسانی  و سازندگی به میدان آورد و در 7 روستای سرپل ذهاب: بی بیانی، کلاشی عبدالقادر، قلمه ذهاب، سراب ذهاب، مله دیزگه، قلقانچک و آیینه وند توفیق خدمت رسانی در مرحله اسکان اضطراری و موقت بیش از 500 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2500نفر از عزیزان زلزله زده را در کارنامه درخشان ارائه خدمات مردم داری و مردمیاری سپاه به ثبت رساند.

در خصوص اسکان دائم عزیزان زلزله زده  ساخت 48 واحد مسکونی در شهرستان ثلاث باباجانی روستاهای شیخ صله، نگره، میدان نمک، خدامروت، گزنه، سرخده، رجبی، جاسوسکه، بانی نار جهت مددجویان تحت پوشش بهزیستی از 15 اسفند ماه سال جاری شروع شده و ان شاالله تا پایان تیرماه سال1397 این عزیزان از نعمت خانه بهره مند خواهند شد.

 

ارسال نظرات