خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص)؛
زمردیان گفت: در سال های اخیر راهیان نور رشد خوبی داشته، راهیان نور می تواند صنعت گردشری را رونق ببخشد و توریست های زیادی را به عنوان گردشگر زیارتی و سیاحتی به خود جذب کند.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۸۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش بسیج ، جعفر زمردیان جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) با حضور در مرکز رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت و گو با خبرنگار خبری جهاد رسانه ای شهید رهبرراهیان نور را کار با ارزشی دانست که نعمت هایش جاری است.

 وی ادامه داد: راهیان نور امواج خروشانی است که به ما توفیق می دهد و از این چشمه بهره می بریم و این نسل به مانند شهدا با افتخاراین فعالیت ها را انجام می دهد و چون این کار تکلیفی است به ما ها کمک. موضوعی که الان به آن توجه کرد این کار است.

 

زمردیان بیان کرد: وقتی که می خواهیم عظمت کاری را بیان کنیم و می گوییم حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و باید یک مابه ازای آنرا پیدا کنیم. ما نشر ارزشهای دفاع مقدس را به چه می بینیم؟ به کلاه خود و قمقمه و ....؟ حفظ اثر را باید در وجود گوهر توجه کنیم.

 

وی با اشاره به فعالیت های مرکز رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: کار بارازشی که شروع کردید و ادامه می دهید و مطمئن باشید این عنایت شهداست. شما مجاهدت می کنید و آن هایی که در این مسیر کار می کنند مجاهدت می کنند. خط پایان شما بی نهایت و به عرش وصل شده است. شما مرکزاین انتقال هنر و اثر هستید و آن خادمان و راویان هم به نوبه خود جایگاهی دارند اما بدون تعارف دیده بانی این حوزه کارسختی است و شما دیده بان هایی هستید که بالای این دکل رفتید و دارید جبهه معراض را رصد می کنید و فعالیت بی منت می کنید.

 

وی در واکنش به کم رنگ نشان دادن موضوع راهیان نور تصریح کرد:ما بدون تعارف داخل یک جنگی هستیم و دشمن هم دشمن هوشیاری است و دائما ما را رصد می کند و زیرکانه دارد هوای نفس را وارد می کند. در این رویداد، هنر ما باید غلبه جریان انقلابی و الهی باشد.مسلم است با یک جریان معاند روبروی ما است. خودی هایمان باید مراقب باشند ما از دشمن انتظاری جز دشمنی نداریم و خودی ها باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و آن زمین بسیار لغزنده است و باید دقت کنیم گل به خودی نزنیم.

 

زمردیان در پایان گفت: در سال های اخیر راهیان نور رشد خوبی داشته و فعالیت راهیان نور می تواند صنعت گردشری را رونق ببخشد و توریست های زیادی را به عنوان گردشگر زیارتی و سیاحتی به خود جذب کند ، ما برنامه ویژه ای نداریم و قابلیت های زیادی وجود دارد. باید کمک کنیم به زحمات ستاد مرکزی راهیان نور و حرکت های مردمی. اقدام بزرگ راهیان هور تبدیل به زیارت و صنعت شود و به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها