خبرهای داغ:
سردار علی اکبر جاویدان ؛ فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت:از افزايش 54 درصدي كشف موادمخدر در سال 96 خبر داد و گفت: اقدام جهادي و عزم همگاني براي مقابله با اعتياد و موادمخدر ضرورتي انكار ناپذير است.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۲۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سردار "علي اكبر جاويدان" فرمانده نیروی انتظامی استان از اعتياد به عنوان مهم ترين آسيب اجتماعي ياد كرد و گفت: قاچاق مواد مخدر سرمايه هاي انساني و اجتماعي جامعه را به صورت جدي تهديد مي كند و اين يك زنگ خطر است.

وي با اشاره به اينكه اثرات شيوع مصرف موادمخدر و اعتياد چنان مخاطره آميز است كه آن را به مهم ترين معضل اجتماعي تبديل كرده است؛ گفت: موادمخدر مادر جرايم و آسيب هاي اجتماعي در جامعه بوده و موجب رواج جرايم مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي استان با تاكيد بر عزم همگاني براي مقابله و ريشه كن كردن اعتياد در جامعه تصريح كرد: مهم ترين اولويت پليس در طول سال، مقابله با اين پديده شوم است.

سردار جاويدان سال 96 را سالي بسيار موفقيت آميز و بي سابقه در حوزه مبارزه با موادمخدر عنوان كرد و بيان داشت: با تلاش عوامل انتظامي استان در سال 96 بيش از 7 تن و 150 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف شد.

فرمانده انتظامي گلستان با اشاره به افزايش 54 درصدي كشف موادمخدر در سال 96 در مقايسه با مدت مشابه سال قبل تصريح كرد: طي اين مدت 41 باند توزيع موادمخدر در استان منهدم شدند.

وي اضافه كرد: تعداد دستگيرشدگان عوامل تهيه و توزيع موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل نيز 11 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها