خبرهای داغ:
مدیر املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران خبر داد

خدمات دهی شبانه روزی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز/تجهیز واحد‌های اقامتی برای میزبانی از زائران نوروزی

مدیر املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مجتمع اقامتی نیمه‌شعبان به‌منظور اسکان زائران نوروزی این مکان مقدس آماده‌سازی شده است، گفت: این مجتمع ۱۱۰ واحد سوئیت داشته و ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد و شبستان‌های مسجد نیز برای اسکان زائران در شب‌های بارانی و سرد تجهیزشده‌است.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۴۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
خدمات دهی شبانه روزی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز/تجهیز واحد‌های اقامتی برای میزبانی از زائران نوروزی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالقاسم هاشمیان با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران تمهیدات ویژه‌ای را برای ایام نوروز در نظر گرفته است، اظهار کرد: مسؤولان این مسجد مقدس اهتمام خاصی برای فراهم کردن رفاه و آسایش زائران در طول سال به ویژه در ایام عید نوروز دارند.

وی با بیان اینکه مجتمع اقامتی نیمه‌شعبان به‌منظور اسکان زوار آماده‌سازی شده است، افزود: این مکان با داشتن حدود ۱۱۰ واحد سوئیت و ظرفیت ۷۰۰ نفر از نظر سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و سایر امکانات تجهیز شده است.

مدیر املاک، اموال و موقوفات مسجد جمکران با تاکید بر اینکه پارکینگ شماره چهار به عنوان محلی برای اسکان زائران آماده شده است، تصریح کرد: این پارکینگ با همکاری شهرداری و با فراهم کردن امکانات اولیه و سرویس‌های بهداشتی آماده پذیرایی از زائران نوروزی در ایام عید است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت این پارکینگ حدود ۸۰۰ تا هزار تخته چادر مسافرتی است، ادامه داد: ظرفیت اسکان زائران در این پارکینگ بین دو هزار و ۵۰۰ نفر تا چهار هزار نفر است، همچنین شبستان‌های مسجد برای اسکان زائران در شب‌های بارانی و سرد تجهیزشده‌است.

هاشمیان با اشاره به اینکه تمام مراکز مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز در حالت آماده‌باش هستند، گفت: مراکز رفاهی، خدماتی، دارالشفاء، پمپ‌های بنزین و پمپ‌های گاز به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و پذیرایی از زوار هستند.

وی با تاکید بر اینکه همکاری‌های لازم در این خصوص از مدت‌ها پیش صورت گرفته است، افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی، هلال‌احمر و اورژانس به‌صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش هستند.

مدیر املاک، اموال و موقوفات مسجد جمکران گفت: به‌منظور رعایت حال زائران و مسافران نوروزی و جلوگیری از گران‌فروشی کسبه اطراف این مسجد مقدس، ماموران تعزیرات در ایام عید در مسجد مقدس جمکران حضور داشته و براین مهم نظارت دارند.

وی فعالیت دارالشفاء مسجد را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: این مکان به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به زوار است، به‌گونه‌ای که تمام پزشکان افتخاری قم و سایر استان‌ها می‌توانند به بهترین شکل فعالیت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار