انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان دانست و افزود: اگر این فرهنگ ناب به نسل های آینده به درستی معرفی شود، انقلاب، نظام و کشور بیمه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۵۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سالروز روز شهدا و روز تکریم مادران و همسران شهداء و در آستانه حلول سال نو مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با حضور در منازل 19 خانواده شهید منتسب به همکاران صداوسیمای مرکز زنجان و همچنین شهید مدافع حرم شهید بهرامی و شهیدان بسطامیان نسبت  به مقام شامخ شهداء والامقام ادای احترام کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان ضمن گفتگو با والدین و منسوبین شهداء ، ایثارگران ،خانواده شهدا و جانبازان را چشم و چراغ این کشور و مایه افتخار مردم و مسئولان دانستند  و آرامش و امنیت مثال زدنی حاکم بر کشور را حاصل  برکت خون شهدا و صبر، مقاومت و پایداری خانواده معظم آنان، جانبازان و ایثارگران عنوان نمودند.

صفری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان دانست و افزود: اگر این فرهنگ ناب به نسل های آینده به درستی معرفی شود، انقلاب، نظام و کشور بیمه خواهد شد.

وی از صبر و بردباری خانواده های شهداء به مثابه جهاد یاد کرد و اظهار داشت: خانواده های شهداء مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود و صبر وبردباری شان در تاریخ این مرز وبوم جاودانه خواهد ماند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در این دیدارها ضمن تبریک حلول سال نو و آرزوی سلامتی و عزت روز افزون برای خانوده های معظم شهداء با تقدیم لوح یادبود از ایثار و فداکاری آنان تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات