تاکنون آمار زائران یادمان هفت تپه از مرز 5 هزار نفر گذشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره، این یادمان میزبان بیش از 15 هزار نفر زائر از استان‌های مازندران، گلستان و سمنان باشد.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۷۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ صادقی طی گفت‌وگویی در خصوص وضعیت یادمان هفت تپه اظهار کرد: همانند چهار سال گذشته یادمان هفت تپه فعالیت خود را از تاریخ پنج اسفند آغاز کرده و 50 خادم‌الشهدا برای خدمات‌دهی و پذیرایی از زائران این یادمان در این مکان مستقر شدند.

وی از آمادگی این یادمان از تاریخ 12 اسفند برای پذیرایی از زائران استان‌های مختلف خبر داد و افزود: تاکنون آمار زائران یادمان هفت تپه از مرز 5 هزار نفر گذشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره، این یادمان میزبان بیش از 15 هزار نفر زائر از استان‌های مازندران، گلستان و سمنان باشد.

مسئول یادمان هفت تپه حضور دو شهید گمنام در این یادمان را نقطه عطف برنامه‌های فرهنگی هفت تپه عنوان و تصریح کرد: حضور دو شهید گمنام در یادمان هفت تپه حال و هوای معنوی خاصی به این مکان بخشید.

صادقی در پایان گفت: با حضور ستاد پشتیبانی احیای یادمان هفت تپه، اتفاقات خوبی طی سال‌جاری افتاد که از جمله حل شدن مشکل برق منطقه بود که توانستیم برق شهری را به این منطقه بیاوریم؛ سابقا مجبور بودیم برای تامین برق یادمان از موتور برق استفاده کنیم و همچنین موفق به انتقال رینگی‌های استراحت به این یادمان شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها