مراسم تحویل سال جدید با حضور جمعی از مسؤولان و مردم ولایتمدار در حرم مطهر امامزاده سلیمان‌شاه و در جوار قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۸۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با شام شهادت امام هادی (ع) مراسم تحویل سال جدید با حضور جمعی از مسؤولان و مردم ولایتمدار، فرماندهان نظامی و انتظامی کوهبنان در حرم مطهر امامزاده سلیمان‌(ع) و در جوار قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با تسلیت شهادت امام هادی (ع) و تبریک سال جدید گفت: از جمله کارهایی که در عید نوروز سفارش شده صله رحم است که این مهم همواره مورد توجه ائمه اطهار (ع) و بزرگان بوده است، البته جا دارد امسال شان و منزلت ایام حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که نوروز، عید غبارروبی از منازل، طراوت و شادابی طبیعت است، باید انسان دل و وجود خودش را از بیماری‌ها پاک کند و غبار از دل خودش بزداید.

جعفری بیان داشت: از جمله دیگر سنت‌های عید نوروز دور ریختن کینه‌ها، سرکشی به خانواده‌های نیازمند و ... هست که جا دارد این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: از جمله سنت‌های حسنه مردم کوهبنان آغاز سال جدید در کنار قبور مطهر و منور شهیدان است که از ابتدای انقلاب تاکنون این سنت در امام‌زاده سلیمان شاه انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات